Wil je dat jouw website beter gevonden wordt?

Hoe kan dat toch? Je hebt een mooie website en toch als je op jouw dienst zoekt, bijvoorbeeld “Coaching Apeldoorn”, sta je niet bovenaan in Google. Eerst komen je concurrenten en dan pas jij. Ook is de tekst bij hun zoekresultaten aansprekender. Hoe doen ze dat? En nog belangrijker; hoe komt jouw website bovenaan in Google? Zoekmachine optimalisatie oftewel SEO (Search Engine Optimalisatie) is de tool die je hierbij gaat helpen!

Herken je dit?

  • Je hebt een website waar je je diensten op aanbiedt, maar je krijgt weinig bezoekers en dus ook weinig klanten.
  • Je weet dat 75% van de online verkopen beginnen bij Google, maar toch valt de verkoop van jouw producten tegen.
  • Je baalt ervan dat je concurrentie wel op de zoektermen rondom jouw producten/diensten gevonden wordt.
  • Je hebt een leuk blog, maar tot nu toe wordt dit vooral gelezen door familie en vrienden of mensen die je via social kennen.
  • Je hebt wel van SEO gehoord, maar je weet niet waar je moet beginnen of hebt hier gewoon geen zin in.

Wordt beter vindbaar door je SEO uit te besteden!

Er zijn honderden mogelijkheden om je website te optimaliseren voor zoekmachines zodat je steeds beter gevonden wordt. Er is ook geen winnende kant-en-klare formule. Wel zijn er een aantal basics die goed moeten staan en daarnaast een aantal best practices die je kunt toepassen. Door steeds verder aan de optimalisatie knop te draaien, komt jouw website steeds een beetje hoger in Google. Als ik aan de slag ga om voor jou de vindbaarheid van je website te verbeteren dan doe ik dit in twee stappen.

Stap 1 – het plan

Alles begint met een plan. Als je je SEO aan mij wilt uitbesteden, dan ga ik eerst een SEO analyse maken van je website. Hierbij kijk ik naar de verbetermogelijkheden en de prioriteiten. Vervolgens doe ik een zoekwoorden onderzoek. Welke zoekwoorden sluiten aan bij jouw producten, de doelgroep en markt? De bevindingen hiervan verwerk ik in een advies wat ik je mail en wat we daarna telefonisch bespreken.

Stap 2 – de implementatie

Nadat we de koers hebben uitgestippeld, ga ik voor je aan de slag om maandelijks de belangrijkste verbeteringen aan je website door te voeren. SEO is een duurzame investering die na een aanlooptijd zijn vruchten blijft afwerpen. Ik kan natuurlijk alle aanpassingen in één keer doorvoeren. Echter de resultaten van SEO zijn niet altijd direct zichtbaar. Daarom verspreid ik de werkzaamheden liever over een aantal maanden. Op die manier is het makkelijk om steeds verder te optimaliseren en de resultaten te monitoren.

De kosten

Stap 1 – het opstellen van het SEO plan – kost € 275,-
Dit is inclusief intake, het plan en de telefonische bespreking van het plan.

Stap 2 – de optimalisatie – kost € 55,- per uur excl btw.
Aan de hand van het plan en jouw beoogde resultaten bespreken we het aantal uur per maand dat ik voor je aan de slag ga. Per maand ga ik minimaal 4 uur voor je aan de slag zodat ik zo efficiënt mogelijk kan werken. Lukt het even een maandje niet? Dan kun je zonder probleem pauzeren. Ook hanteer ik geen minimum aantal maanden, je kunt dus per maand opzeggen.

Neem vrijblijvend contact op!

Ga je liever zelf aan de slag? Bekijk dan het SEO Groeiplan.

SEO uitbesteden past bij jou als…

  • Als je je onderneming naar een hoger niveau wilt tillen door meer bezoekers en meer klanten te krijgen.
  • Als je er klaar mee bent dat je concurrenten boven je staan in Google en als je nu graag boven hen gaat staan!
  • Als je wel met SEO aan de slag wilt, maar het liever aan een professional uitbesteed zodat jij je kunt focussen op je core business.
  • Als je bereidt bent om een investering te maken om je bedrijf naar het volgende niveau te tillen.
  • Als je het fijn vindt om maandelijks een update te krijgen over de werkzaamheden en de resultaten.
  • Als je het geduld hebt om even op de eerste resultaten te wachten omdat je weet dat je met SEO ook op de lange termijn gevonden blijft worden.

Wil jij liever zelf aan de slag met behulp van een SEO plan?

Dan is het SEO Groeiplan uitermate geschikt voor jou!

“Nu weet ik hoe ik mijn artikelen kan optimaliseren voor SEO”

its-esmee-review

“Als blogger hou ik van creatief bezig zijn; schrijven van nieuwe artikelen, maken van printables en nadenken over design, ik vind het allemaal even leuk. Maar die SEO, oei wat lastig. Ondanks over SEO gelezen te hebben, bleef het voor mij toch abracadabra. Want waar moest ik nou beginnen? Wat is het belangrijkst en hoe weet je of je het goed doet?

Na de uitgebreide SEO analyse door Flixmarketing is het mij een stuk duidelijker. Lizzy geeft je duidelijke handvatten, vertelt je welke plugins je kan gebruiken, en maakt zelfs een prioriteiten lijst voor je. Nu weet ik beter hoe ik mijn artikelen kan optimaliseren voor SEO!”

Esmée van It’s Esmée

Gratis SEO scan

Ben je nog niet overtuigd? Vraag dan nu een gratis en SEO scan aan en ontvang persoonlijke tips die jou direct helpen om hoger in Google te komen!

5 redenen om je SEO aan FLIX uit te besteden

  • Expert op het gebied van SEO en de laatste ontwikkelingen
  • Inmiddels ervaring met meer dan 20 websites
  • Ik denk met je mee, ook als het niet over SEO gaat
  • Maandelijkse update van werkzaamheden en resultaten
  • Betaalbaar, flexibel en snelle doorlooptijden

Zoekmachine optimalisatie, hoe doe je dat?

SEO  zorgt ervoor dat je website goed vindbaar is voor zoekmachines zoals Google en Bing en dat je pagina’s hoog eindigen in hun zoekresultatenpagina’s. Het liefste sta je op positie 1 met de zoektermen die voor jou belangrijk zijn. Door jouw website steeds verder te optimaliseren zodat Google steeds meer waarde gaat toekennen aan jouw website, kun je naar dit doel toewerken. Op die manier wordt je makkelijker vindbaar en ga je meer bezoekers op jouw website krijgen.

SEO bestaat uit een aantal componenten die je grofweg kunt verdelen in on-page, technische en off-page SEO. Hier een paar onderdelen uitgelicht hoe je ervoor kunt zorgen dat je goed kunt scoren bij zoekmachines.

Meer weten? Download mijn gratis ebook “10 tips voor SEO” of bekijk hier de SEO begrippenlijst.

On-page SEO: zorg voor duidelijke content

Ondanks dat je optimaliseert voor zoekmachines, blijft het belangrijkste dat de content op je website duidelijk moet zijn voor de website bezoeker. Het leuke hierbij is echter dat dit vaak hand-in-hand gaat; hoe beter de content voor de bezoeker is, hoe fijner Google of een andere zoekmachine dat vindt. Alles begint met het kiezen van de juiste zoekwoorden. Dat is je vertrekpunt om je on-page SEO te optimaliseren. Denk hierbij aan de title tag en meta description, de headings en de afbeeldingen.

Optimaliseer de techniek van je website

De mobiele gebruikerservaring van je website wordt steeds belangrijker. Denk hierbij niet alleen aan de resonsiveness van je website, maar ook aan de snelheid. Ook de toegankelijkheid van je website voor een zoekmachine bot is belangrijk, zowel in je robot.txt bestand als met een goede sitemap. En heb je een webshop? Zowel de bezoeker als Google hecht waarde aan veilige gegevensoverdracht via SSL.

Linkbuilding: backlinks van externe websites

Zoekmachine optimalisatie is begonnen met het verzamelen van externe links die verwijzen naar jouw website. Je werkte hiermee aan jouw Pagerank. Tegenwoordig is dit slechts een van de vele factoren die invloed hebben op jouw vindbaarheid. Toch is linkbuilding nog steeds belangrijk. Er zijn vele activiteiten die hier een invloed op hebben; lees hier linkbuilding tips om zelf aan de slag te gaan.

Meer lezen over SEO?

Wil jij beginnen met SEO?
Download dan mijn gratis ebook 10 tips voor SEO of bekijk eens met de SEO begrippenlijst. Hierin worden de meest gebruikte termen rondom SEO duidelijk uitgelegd.